Konfirmation 2025

Helle Jeppesens hold.
Elever der går på Valhøj skole i 8. A eller 8. B eller 8. C
Elever der går på Valhøj skole i 8. V og har bopæl i Rødovre sogn.
Undervisning og konfirmation tilrettelægges af sognepræst Helle Jeppesen (orlov til og med sommerferien 2024).
Helle Jeppesen vil give konfirmander og forældre besked om opstart og undervisningsforløb.
Holdet konfirmeres lørdag den 17. maj 2025
Tilmelding til Helle Jeppesens hold foretages her. Åbner 15. maj. Tilmeldingsfrist 28. juli.

Rebekka Højmark Svenningsens hold.
Elever der går på Valhøj skole i 8. I og har bopæl i Rødovre sogn
Elever der går på privatskole i 8. klasse og har bopæl i Rødovre sogn
Elever der går på Rødovre skole i 8. Z
Undervisning og konfirmation tilrettelægges af sognepræst Rebekka Højmark Svenningsen (orlov 22.07 - 27.10), tlf. 23 11 14 02, Email: rehs@km.dk.
Undervisning begynder sent i efteråret. Rebekka Højmark Svenningsen vil give konfirmander og forældre besked om opstart og undervisningsforløb.
Holdet konfirmeres lørdag den 24. maj 2025
Tilmelding til Rebekka Højmark Svenningsens hold foretages her. Åbner 15. maj. Tilmeldingsfrist 28. juli.

Camilla Hansens hold.
Elever der går på Rødovre skole i 8. X eller 8. Y
Elever der går på Skiftesporet / Rødovre Parkvej skole
Undervisning og konfirmation tilrettelægges af sognepræst Camilla Hansen, Tlf. 23 71 05 67, Email: cahan@km.dk.
Camilla Hansen vil give konfirmander og forældre besked om opstart og undervisningsforløb.
Holdet konfirmeres Kristi himmelfartsdag, torsdag den 29. maj 2025.
Tilmelding til Camilla Hansens hold foretages her. Åbner 15. maj. Tilmeldingsfrist 28. juli.

Konfirmationens nærmere tidspunkt aftales med holdets præst undervejs i undervisningsforløbet.

Når tilmelding er klar 15. maj, annonceres det i Aula på af sekretariatet på Rødovre skole og Valhøj skole; i Rødovre Lokalnyt i uge 20 og 21, og på Rødovre kirkes hjemmeside.

Andre hold

Elever fra Skovmoseskolen og Hendriksholm skole bedes henvende sig til Hendriksholm Kirke.
Elever fra Nyager skole bedes henvende sig til Grøndalslund Kirke.
Elever fra Tinderhøj og Islev skole bedes henvende sig til Islev kirke.
Elever som går på Valhøj skole I-klassen og V-klassen bedes henvende sig til bopælssogn.
Elever som går i privatskole bede henvende sig til bopælssogn.

Her kan du slå op hvilket sogn du bor i.

Konfirmation 2026

Præsterne vil oplyse om konfirmationsdatoer i løbet af foråret 2025.