Musikcafeer og koncerter

Syng med!

Fællessang for alle med skønne sange og viser fra Højskolesangbogen ved Berit Barfred-Christensen og Niels Rindorf. Gratis adgang.
Torsdage kl. 13.45:  25. januar, 29 februar, 21. marts, 25. april og 30. maj.

Musikcafeer

Torsdag 8. februar 19.30
Liva Weels liv & sange ved Berit Barfred-Christensen & Niels Rindorf.

Torsdag 29. februar 19.30
Henrik Milling -  kendt fra utallige Danmarks Radio programmer - kommer og holder foredrag om sine erindringer, samt fortæller anekdoter fra sine mange oplevelser indenfor musikkens verden.

Torsdag 16. maj 19.30
Glade toner ved Nicolai Bang.

Man kan købe vin, kaffe, te og lidt godt, som kan nydes imens.

Koncerter

I kirken
Lørdag 3. februar 15.00:
Vinterjazz - Mathias Heise & Bjarke Mogensen - Jazz møder klassisk
De to internationale jazzvirtuoser - Mathias Heise på mundharmonika og Bjarke Mogensen på akkordion- spiller koncert i kirken med musik fra deres kommende album. Gratis adgang.

I Sognehuset
Torsdag 7. marts 19.30: Ramez Mhaanna - Debussy & Mussorgsky
Rødovre Kirkes lokale klavervirtuos og fremadstormende internationalt kendte unge talent, spiller Mussorgskys Udstillingsbilleder og musik af Debussy på Augustinusfondens Steinway-flygel.

Lørdag 16. marts 15.00. Rødovre Musikskole – Elevkoncert
Elever fra Rødovre Musikskole spiller og synger musik fra alle tider, fra renæssancen og frem til moderne pop og jazz.

Torsdag 18. april 19.30. Berit Barfred-Christensen & Ellen Refstrup, klaver. Skandinaviske Lieder af Nielsen, Grieg og Sibelius.